IV Edycja Programu Rozwiń Skrzydła Przedsiębiorczości.

EDYCJA RSP - Budowanie wizerunku własnego lub firmy w Internecie

CZĘŚĆ KONKURSOWA:

  • uczestnicy pracują w 3-osobowych grupach, tak jak to miało miejsce w poprzednich edycjach
  • I ETAP - tworzą blogi ekonomiczne (obszary tematyczne są w prezentacji, która znajduje się w załączniku, ale także wszystko będzie opisane na platformie edukacyjnej projektu: http://rozwinskrzydlaprzedsiebiorczosci.blogspot.com/) 
  • zakończenie I etapu: 15 maja 2016 (regulamin na platformie)
  • II ETAP - 5 min. wystąpienia na temat, który jest interesujący dla wygłaszającego, ale taż taki, którym chciałby się podzielić z innymi. (W ramach przygotowań do tego etapu uczestnicy będą mieli warsztaty z krakowskimi przedstawicielkami TEDeX, (TUTAJ można przeczytać o idei TED - http://tedxkrakow.com/pl/about)
  • TEST WIEDZY EKONOMICZNEJ - w tym roku także najlepsze zespoły ze szkół pojadą na 1-dniową wycieczkę do Warszawy pociągiem PENDOLINO - wycieczka odbędzie się 14 czerwca 2016, to nagroda dla wyróżniającego się zespołu (czyli każdy koordynator, który pracuje z 3 zespołami ma wybrać z nich 1) - w tym roku dodatkowo będzie test wiedzy ekonomicznej dla uczestników konkursu RSP - po zakończeniu I etapu na naszej platformie edukacyjnej pojawią się zasoby, z których będą się musieli przygotować do testu. Będą na to mieli 2 tyg. I między 1, a 3 czerwca odbędzie się test. 
  •  czas testu to 45 min. - punkty poszczególnych członków zespołu będą sumowane i który będzie miał ich najwięcej, ten pojedzie do Warszawy.

 

CZĘŚĆ WARSZTATOWA:

 

  • Wycieczki odbędą się na pewno 12 i 17 maja do Inkubatora KPT w Pychowicach (mam nadzieję, że nic się nie zmieni) - tu będą warsztaty z TEDeX oraz firmą nazwa.pl (tworzenie wizytówek w internecie oraz bezpieczeństwo w Internecie)
  • Ustalamy jeszcze wyjazd do drugiej firmy.
  • Tak jak to było w zeszłym roku - cała grupa zostanie podzielona na dwie części, według kryterium najbliżej położonych gmin i pojedzie na wyjazd zorganizowanym transportem.

Koordynator projektu w szkole: T. Weser