INTERNETOWA GRA GIEŁDOWA i kurs e-learningowy o inwestowaniu

Zespoły na starcie Gry otrzymają dostęp do notowań giełdowych i 100 tys. wirtualnych złotych, które mogą zainwestować w akcje spółek z WIG30 i mWIG40. Wygrywa zespół, który najwięcej zarobi na inwestycjach .

Wszyscy uczniowie, mają też dostęp do kursu e-learningowego o giełdzie i inwestowaniu: www.sigg.edu.pl. Uczestnicząc w kursie  SIGG.EDU.PL, rozwiązując quizy, można zdobyć dodatkowe wirtualne 10 tys. zł, doliczane do portfela zespołu po zakończeniu gry podstawowej.

Dla zwycięzców przewidziane są bardzo, ale to bardzo cenne nagrody – jesteś ciekawy - sprawdź w regulaminie http://sigg.gpw.com.pl   lub    www.sigg.edu.pl

Wszyscy uczniowie mogą brać udział w projekcie. W grze startują 3-5 osobowe zespoły.

Każdy zespół podaje nauczycielowi Elżbiecie Dziekan dane zespołu (nazwa zespołu, nazwiska uczestników). Następnie wszyscy uczestnicy samodzielnie wypełniają  i przesyłają formularz zgłoszeniowy. TERMIN REJESTRACJI upływa 1 października.

SIGG13 odbywa się według następującego harmonogramu:

Zgłoszenia do SIGG i kursu: 1 września 2014 r.-1 października 2014 r.
Gra testowa: 1-30 września 2014 r.
Gra podstawowa: 13 października 2014 r.-16 stycznia 2015 r.
Dogrywka: 2-31 marca 2015 r.
Premie lotne: 28 października 2014 r., 28 listopada 2014 r. i 7 stycznia 2015 r.
Rozpoczęcie kursu SIGG. EDU.PL: 13 października 2014 r.
Ogólnopolska klasówka on-line z inwestowania: 9 -15 stycznia 2015 r.

Elżbieta Dziekan